вторник, 3 мая 2022 г.


Середа , 4 травня




Розклад уроків 04.05

1. Навчання грамоти. Читання (асинхронно)

2. Навчання грамоти. Письмо (синхронно)

3. Математика (синхронно) 

4.  ЯДС (асинхронно)

5. Образотворче мистецтво (асинхронно)

 

1-2.Навчання грамоти( Читання +Письмо)


Тема. Вірші Б. Списаренка. Скрадання розповіді за сюжетними малюнками.

📚

💙💛 Прочитайте оповідання, замінюючи картинки словами. Дайте відповіді на запитання.




💙💛 Розгадайте ребуси.
💙💛 Розгорніть підручники на сторінці 116 та почитайте вірш Бориса Списаренка.
💙💛 Познайомимось з іншими віршами  Бориса Списаренка.

















📝

💙💛 Каліграфічна хвилинка. 
Т Т  Т  т  т т   травень
Фізкультхвилинка

💙💛 Що зображено на малюнку?


















 💙💛Складіть та запишіть розповідь за малюнком.

Дякую за роботу, мої хороші💖 Ви найкращі💙💛



 

3.Математика

Тема. Додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток             

 💦  Усний рахунок




💦 Каліграфічна хвилинка

Запишіть числа п'ятого десятка 

💦Математичний диктант



Пригадайте!

Як додаємо  двоцифрові числа?



💧Виконайте додавання

22+ 52                             14+65

36+ 23                             37+51


Фізкультхвилинка



💦Робота з підручником ст. 108

Завдання 5. Розв'яжіть задачу та розв'язок запишіть у зошит.

Завдання 6. Поставте знаки "+" і "-", щоб рівності були правильними. Запишіть  рівності у зошит.

Завдання 7, 8 - усно.

💙💛Дякую за роботу!


5. Я досліджую світ

Тема. Чому  свійські  тварини і люди – нерозлучні супутники?


💦ВІДГАДАЙТЕ!



Пригадайте!  Ви це знаєте!





Гра " Впізнай тваринку"






Що дають  тварини людині?







Поміркуйте. Бджола- це свійська тварина?

💜 Робота з підручником(ст. 84). 
💧Прочитайте текст
💧 Чи можуть люди існувати без усього, що дають свійські тварини?




💛 Робота в зошиті (ст.38, 1 завдання)

💙 Досліди, поміркуй і поясни


Голуб - напівсвійський птах. 
💧 Як ти гадаєш: чому?
💧Чому голуба називають "птахом миру"?








Запам'ятайте!











💙💛 Отже, давайте спробуємо дослідити чи залежить діяльність людей від природи та природних умов.



💙💛 Попрацюйте зі сторінкою 86 у підручнику.


Пам'ятайте!
Діяльність людей нерозривно пов'язана з природою!
💙💛 Виконайте завдання 2,3 у зошиті на сторінці 38-39.

Дякую за роботу♥

5. Образотворче мистецтво

Тема. Космічна подорож. Створення за уявою чи за зразком ком­позиції «Подорож до невідомої планети»

Перегляньте відео та пориньте у світ космосу



Створіть композицію " Подорож до невідомої планети"

💜💜💜 Творчих успіхів!


Комментариев нет:

Отправить комментарий

  П'ятниця, 24 лютого Добрий ранок! Сьогодні працюємо за таким розкладом                     1. Патріотичний урок " Рік Незламності...