понедельник, 2 мая 2022 г.

 Вівторок, 3 травня







Розклад уроків 03.05

1.Англійська мова (синхронно)

2. Навчання грамоти. Читання (синхронно)

3.Навчання грамоти. Письмо (синхронно) 

4. Математика (синхронно)

5. Фізкультура (асинхронно)

1. Англійська мова

Для роботи перейдіть на блог вчителя вашої підгрупи.

Думанська Кароліна Андріївна

https://nvkhelmelkarolina.blogspot.com/ 

Гончар Вікторія В'ячеславівна

 2-3.Навчання грамоти( Читання +Письмо)

Тема. К. Ушинський "Умій почекати."

Списування з друкованого тексту.

👀Читання

-Чи любите ви казки? Які асоціації виникають у вас зі словом казка?

-Перевірте себе, чи добре ви знаєте казки.


Запам'ятайте!
-Діти, сьогодні на уроці познайомимось із літературною казкою "Умій почекати." ЇЇ автор Костянтин Ушинський.



Робота над змістом казки (с. 114-115)

 

☺Прочитайте казку.


                  Як називається казка?

                  Хто її написав?

                  Хто головні герої?

                  Що почав клювати Півник?

                  Про що його попередила Курочка?

                  Чому Півникові стало зле?

                  Як його Курочка лікувала?

                  Чому Півник простудився?

                  Що приписав йому лікар?

                  Яка пригода з Півником трапилась узимку?

                  Чому трапилось лихо?

                  Чого навчає казка?

Творча робота

☺Придумайте щасливий кінець казки!

-Чи сподобалося вам, як закінчилася казка? Кого ви жалієте?

-Давайте переробимо казку так, щоб у неї був гарний кінець.

1. Півник став слухняним і не пішов на тонку кригу. А коли крига зміцніла, то разом із Курочкою покаталися на ковзанах.

2. Сусідський пес пробігав неподалік та врятував Півника, який зрозумів, що слід слухати добрих порад, інакше можна померти.

3. Півник пішов кататися на ковзанах, але біля берега лід почав тріскатися, і наш герой повернувся додому. Подякував сестричці, що та його попередила, і вибачився за свою неслухняність.

☺Діти, перекажіть казку зі щасливим кінцем!


👀Письмо
- Прочитайте вірш Грицька Бойка (с. 114)
- Що зашкодило цуцику спекти млинці?
- Доберіть до слова цуцик близькі за значенням слова.
(Цуцик, песик, собача.)
- На які питання відповідають ці слова? ( Хто?)
- Доберіть до слова цуцик слова - назви ознак, котрі відповідають на питання який?
Зразок.
Цуцик( який?) маленький.
- Знайдіть у вірші слово, в якому звуків більше, ніж букв. Чому? ( З'їв.) На яке питання відповідає це слово?
- Діти, перепишіть охайно та каліграфічно вірш у зошити.
 (Пам'ятайте, що вірші пишемо у стовпчик.)


  4. Математика
Тема

💦Усний рахунок



💚Каліграфічна хвилинка
Запишіть числа восьмого десятка

Запам'ятайте!


💧Прочитайте зразок додавання двоцифрових чисел.
💧 Виконайте вирази письмово.
💛Робота з підручником (ст.108)
Завдання 1. Прочитайте та запам'ятайте правило додавання двоцифрових чисел.
 Завдання 2.Розгляньте запис і поясніть спосіб обчислення.
Завдання 3, 4. Знайдіть суму з коментуванням.


5. Фізкультура  
Тема. ЗРВ для формування постави
Виконуйте вправи разом з героями відео
           


         


Комментариев нет:

Отправить комментарий

  П'ятниця, 24 лютого Добрий ранок! Сьогодні працюємо за таким розкладом                     1. Патріотичний урок " Рік Незламності...