вторник, 10 мая 2022 г.

 Середа , 11 травня





Розклад уроків 11.05

1. Навчання грамоти. Читання (асинхронно)

2. Навчання грамоти. Письмо (синхронно)

3. Математика (синхронно) 

4.  ЯДС (асинхронно)

5. Образотворче мистецтво (асинхронно)

 

1-2.Навчання грамоти( Читання +Письмо)

 Тема. Робота над виразним читанням вірша Є. Гуцала " Звідки дощ іде?"




💧 Робота з чистомовкою

💦 Відгадайте загадку


Давайте познайомимося


💦Ознайомлення з віршем Є. Гуцала              " Чубарочки"

- Який вірш за характером?

💦 Робота з підручником ст. 118
Прочитайте вірш Є. Гуцала. Про що говориться у вірші?


💧Прочитайте питальні речення. Розповідні. Окличні.
💧Прочитайте вірш у формі діалогу
💦 Творча робота
Складіть загадку про дощ

Фізкультхвилинка


☝ Письмо

ТЕМА:

Пригадайте!

Відгадайте загадку









💚Каліграфічна хвилинка


💧Прочитайте речення і встановіть їх послідовність







💜Розгадайте ребус




 

3.Математика

Тема. Невідомий від'ємник.

💛💙 Дайте відповіді на питання:

Пам'ятайте, що відповіді мають бути повні, розгорнуті! 

    • Як називаються числа при додаванні?
    • Як знайти невідомий доданок? 
    • Як називаються числа при відніманні?
    • Як знайте невідоме зменшуване?
    • Як дізнатися, на скільки одне число більше чи менше за інше?
    • Що таке десяток? Порахуйте десятками.
    • Назви одиниці вимірювання маси, об'єму, часу.

💛💙 Розкладіть числа на розрядні доданки (Зразок.65=60+ 5):

76, 11, 58, 35, 61, 99, 29, 47.
💛💙  Пригадайте правила та усно обчисліть вирази. 








🌷Перегляньте відео та познайомтесь із новим правилом!


🌷Вивчіть правило!

🌷Робота в зошиті.


💛💙 Каліграфічна хвилинка.

Запишіть числа третього десятка.

Фізкультхвилинка

💛💙 Обчисліть вирази, користуючись вивченим правилом знаходження невідомого від'ємника. Запишіть їх.

44 - _ = 22             69 - _ = 50

38 - _ = 10             93 - _ = 23

💛💙 Розгорніть підручники на сторінці 110.

✅ Завдання 1. Прочитайте правило знаходження невідомого від'ємника ще раз.

✅ Завдання 2. Обчисліть та запишіть рівності, вставляючи пропущені числа. Користуйтеся правилами знаходження невідомого доданку, зменшуваного, від'ємника.









✅ Задача № 3. 

Давайте пригадаємо, які типи задач вам уже знайомі.

    • задача на збільшення на кілька одиниць;
    • задача на зменшення на кілька одиниць;
    • задача на знаходження суми;
    • задача на знаходження різниці;
    • задача на різницеве порівняння;
    • задача на знаходження невідомого зменшуваного.
Діти, зверніть увагу, що задача, над якою ми будемо працювати, нового типу. А саме, задача на знаходження невідомого від'ємника. Пригадайте правила знаходження невідомого зменшуваного.
💎Прочитайте задачу і дайте відповіді на запитання.


 



    • Про що йдеться в задачі?
    • Скільки грошей було у Олі ?
    • Чи відомо скільки грошей витратила дівчинка?
    • Скільки грошей залишилось?
    • Яке запитання задачі?
    • Складемо короткий запис до задачі.
Було - 98 к.
Витратила - ? к.
Залишилось - 13 к.
    • Запишіть короткий запис до задачі у зошит.
    • Користуючись правилом, складіть вираз для обчислення задачі.
    • Запишіть рівність і відповідь у зошити.
Молодці, дякую за роботу💙💛


3. Я досліджую світ


ТЕМА:



💚Відгадайте загадку



ПОМІРКУЙТЕ!



💛Розставте весняні місяці по черзі


💜 Упізнайте місяці. Які ознаки їм притаманні?





ЗАПАМ'ЯТАЙТЕ!





💧 Які зміни відбуваються в живій природі навесні?



💧 Які роботи  виконують люди навесні?



💧Які зміни відбуваються в житті тварин навесні?



💙Прочитайте вірш і дайте відповіді на запитання





💛 Робота з підручником ст. 90-91

Розгляньте світлини та запам'ятайте, які зміни відбуваються у природі навесні?

Перегляньте відео та здійсніть екскурсію у природу навесні




💛 Робота в зошиті ст. 40


Чому якість мого життя залежить від стану природи?



💦Пригадайте, ви це знаєте.

 - Що ми називаємо природою ?

 - Що є живою природою ? - А неживою ?

  - Як на вашу думку, чи залежить здоров’я людини від природи ? - Чому ?

 - Чи хочете ви навчитися бути здоровими і жити в гармонії з природою ?

💦Робота з підручником (с. 92)

☺Порівняйте світлини й поясніть, де ви будете почувати себе краще. Чому?

Висновок. Не тільки настрій, а й здоров'я  кожної людини залежить від стану здоров'я.

☺ Як стан природи залежить від людини? 


☺Розгляньте  заперечувальні знаки. Чи дотримуєтесь ви цих простих правил?
Зрозумійте, це просто!
Висновок. Стан природи залежить від поведінки й сумління людей.

💦Робота в зошиті (с. 41)
 Завдання 3.

💦Робота над прислів'ями.

Прочитайте прислів'я, поясніть, як ви розумієте їх. Запам'ятайте.


 

Дякую!



5.Образотворче мистецтво
Тема. Морське царство. Як художники передають свої враження про море. Створення композиції «Акваріум із морськими мешканцями»


Перегляньте відео та створіть свою композицію






Комментариев нет:

Отправить комментарий

  П'ятниця, 24 лютого Добрий ранок! Сьогодні працюємо за таким розкладом                     1. Патріотичний урок " Рік Незламності...