Четвер, 12 травня
Розклад уроків 12.051. ЯДС(синхронно)
2.Навчання грамоти.Читання(асинхронно)
3. Навчання грамоти. Письмо(синхронно)
4. Фізкультура(асинхронно)
1. Я досліджую світ
1. ЯДС(синхронно)
2.Навчання грамоти.Читання(асинхронно)
3. Навчання грамоти. Письмо(синхронно)
4. Фізкультура(асинхронно)
Тема. Що шкодить природі?
💙 Пригадайте правила поведінки у природі
Що шкодить природі?
💛 Забруднення повітря
💚 Забруднення води
💛 Забруднення ґрунтів
Запам'ятайте!
Розкажіть, яку ще користь дарують нам ліси?
💚 Робота з підручником ст. 93-94
💛Робота у зошиті ст.41, 4-5 завдання
2-3.Навчання грамоти( Читання +Письмо)
☝Читання
💙Мовна розминка
☺Відгадайте загадку. Зробіть звуковий аналіз слова - відгадки.
☺Прочитайте закличку повільно, швидше, швидко.
☺Прочитайте текст. Придумайте свій заголовок.
💙Словникова робота
☺Як ви розумієте значення слів і висловів?
💙" Чи уважний ти читач?"
☺Дайте відповіді на питання.
☺Відгадайте загадку. Складіть зі словом - відгадкою розповідне та питальне речення.
☺Прочитайте склади, утворіть з них слова, запишіть у зошити.
☺Скільки складів у кожному слові? У якому слові звуків більше, ніж букв?
💙Словниковий диктант
Перевірте!
Гриб, білка, мак, лисиця.
☺Зробіть звуковий аналіз слова лисиця, запишіть у зошит.
☺Доберіть слова для опису білочки (усно).
Зразок. Білочка (яка?) спритна.
☺Складіть і запишіть опис білочки (2 - 3 речення), використовуючи дібрані слова.
Зразок.
4. Фізкультура
Тема. Вправи на розвиток координації рухів.
1. Виконуємо розминку
2. Виконуємо вправи на розвиток координації рухів.
3. Дихальні вправи.
Комментариев нет:
Отправить комментарий