понедельник, 28 марта 2022 г.

 Вівторок, 29 березня







Розклад уроків 29.03

1.Англійська мова (синхронно)

2. Навчання грамоти. Читання (синхронно)

3.Навчання грамоти. Письмо (синхронно) 

4. Математика (синхронно)

5. Фізкультура (асинхронно)

1. Англійська мова

Для роботи перейдіть на блог вчителя вашої підгрупи.

Думанська Кароліна Андріївна

https://nvkhelmelkarolina.blogspot.com/ 

Гончар Вікторія В'ячеславівна

 2.Навчання грамоти( Читання +Письмо)

Тема. Д Чередниченко " Мурчик і Жмурчик."

Складання і записування речень.


💧Мовна розминка.
-Від поданих слів утворіть нові слова за зразком.
-Складіть речення зі словом МАТІНКА.
-Як іще ви звертаєтесь до своєї мами?
(Мати, матінка, матуся, мамочка.)

-Зберіть прислів'я із розсипаних слів: матері, Без, і, гріє, не, сонце.
- Як ви розумієте його значення?
💧Каліграфічна хвилинка.
- Запишіть прислів'я у зошит.
(Без матері і сонце не гріє.)

💧Д.Чередниченко - дітям!
☺Про письменника.
☺Книги автора.
-Які твори Дмитра Чередниченка ви знаєте?
( " Фокус-мокус", "Мурчик і Жмурчик.)

💧Робота над текстом (с.92-93)
-Сьогодні на уроці ми продовжуємо роботу над твором Д.Чередниченка "Мурчик і Жмурчик."

☺Слова - раки.

-Прочитайте текст. Знайдіть у тексті слова - раки.
-Прочитайте їх "зліва - направо", а потім "справа - наліво". Поясніть їх значення.
-Запишіть  у зошит парами.
(Рис - сир, тік - кіт, коток - коток, потоп - потоп.)
💧Фізкультхвилинка.


☺Речення.
-Прочитайте перше речення у тексті. Скільки слів у реченні? (6)
-Чому слова Мурчик і Жмурчик записано з великої літери?
(Клички тварин пишемо з великої літери.)
- Запишіть охайно і каліграфічно перше речення у зошит.
(Мурчик і Жмурчик сиділи на березі.)

-Які клички котиків ви знаєте? Складіть і запишіть своє речення про котика.

Переказ прочитаного.
-Дітки, перекажіть , будь ласка, текст про Мурчика і Жмурчика комусь із своїх рідних.



 



 3.Математика

Тема. Невідоме зменшуване.

💙💛Перегляньте відео та повправляйтесь в обчисленнях.

💙💛Дайте відповіді на питання:

Пам'ятайте, що відповіді мають бути повні, розгорнуті! 

    • Як називаються числа при додаванні?
    • Як знайти невідомий доданок? 
    • Як називаються числа при відніманні?
    • Як дізнатися, на скільки одне число більше чи менше за інше?
    • Що таке десяток? Порахуйте десятками.
    • Назви одиниці вимірювання маси, об'єму, часу.
💙💛Давайте пригадаємо:
💙💛Усно обчисліть вирази :
💙💛👀 Перегляньте відео, виконайте завдання, пригадайте вивчений матеріал  та дослідіть нове правило. 
💙💛Запам'ятайте. Вивчіть правило напам'ять.

💙💛Робота з підручником.

    • Пропишіть рядок круглих чисел. Пам'ятаємо, що писати в зошитах потрібно охайно, чисто.
    • ✅ Ще раз пригадайте правила знаходження невідомого доданку та зменшуваного. Користуючись цими правилами виконайте завдання "№2".




Фізкультхвилинка
  • ✅ Запишіть у зошит Задача № 3.
  • Прочитайте задачу і дайте відповіді на запитання.
  • Про що говориться в задачі?
  • Скільки яхт відпливло від пристані ?
  • Скільки яхт залишилось на пристані?
  • Яке запитання задачі?
  • Складемо короткий запис до задачі.




💙💛
Діти, зверніть увагу, що це задача нового типу. А саме, задача на знаходження невідомого зменшуваного. Пригадайте правила знаходження невідомого зменшуваного.
  • Запишіть розв'язання та відповідь у зошит.

Дякую за роботу♥

5. Фізкультура

Тема. Вправи з великим м'ячем. Ведення м'яча.

💜Відгадайте загадку.

💜Правила ведення м'яча.


💜Тренуймося разом.



Комментариев нет:

Отправить комментарий

  П'ятниця, 24 лютого Добрий ранок! Сьогодні працюємо за таким розкладом                     1. Патріотичний урок " Рік Незламності...