-Прочитайте перше речення у тексті. Скільки слів у реченні? (6)
-Чому слова Мурчик і Жмурчик записано з великої літери?
(Клички тварин пишемо з великої літери.)
- Запишіть охайно і каліграфічно перше речення у зошит.
(Мурчик і Жмурчик сиділи на березі.)
-Які клички котиків ви знаєте? Складіть і запишіть своє речення про котика.
☺ Переказ прочитаного.
-Дітки, перекажіть , будь ласка, текст про Мурчика і Жмурчика комусь із своїх рідних.
3.Математика
Тема. Невідоме зменшуване.
💙💛Перегляньте відео та повправляйтесь в обчисленнях.
💙💛Дайте відповіді на питання:
Пам'ятайте, що відповіді мають бути повні, розгорнуті!
Як називаються числа при додаванні?
Як знайти невідомий доданок?
Як називаються числа при відніманні?
Як дізнатися, на скільки одне число більше чи менше за інше?
Що таке десяток? Порахуйте десятками.
Назви одиниці вимірювання маси, об'єму, часу.
💙💛Давайте пригадаємо:
💙💛Усно обчисліть вирази :
💙💛👀 Перегляньте відео, виконайте завдання, пригадайте вивчений матеріал та дослідіть нове правило.
💙💛Запам'ятайте. Вивчіть правило напам'ять.
💙💛Робота з підручником.
Пропишіть рядок круглих чисел. Пам'ятаємо, що писати в зошитах потрібно охайно, чисто.
✅ Ще раз пригадайте правила знаходження невідомого доданку та зменшуваного. Користуючись цими правилами виконайте завдання"№2".
Фізкультхвилинка
✅ Запишіть у зошит Задача № 3.
Прочитайте задачу і дайте відповіді на запитання.
Про що говориться в задачі?
Скільки яхт відпливло від пристані ?
Скільки яхт залишилось на пристані?
Яке запитання задачі?
Складемо короткий запис до задачі.
💙💛Діти, зверніть увагу, що це задача нового типу. А саме, задача на знаходження невідомого зменшуваного. Пригадайте правила знаходження невідомого зменшуваного.
Комментариев нет:
Отправить комментарий