Середа , 30 березня
Розклад уроків 30.03
1. Навчання грамоти. Читання (синхронно)
2. Навчання грамоти. Письмо (синхронно)
3. Математика (синхронно)
4. ЯДС (асинхронно)
5. Образотворче мистецтво (асинхронно)
2.Навчання грамоти( Читання +Письмо)
Тема. Опрацювання вірша «Здоровим будь!» Грицька Бойка.
Списування з друкованого тексту.
☝Читання
💜Мовна розминка.
Чистомовка.
-Прочитайте чітко та виразно чистомовку.
-Прочитайте скоромовку повільно, швидше, швидко.
-Про що йдеться у вірші?
-Чому здорового чекає в житті удача?
Прочитайте і поясніть, як ви розумієте прислів'я?
Діти, здоров'я - найдорожчий, безцінний скарб, що має людина. Без нього немає радісного, щасливого життя.
💜Грицько Бойко "Здоровим
будь."
Книги для дітей.
-Прочитайте заголовок вірша. -Про що, на вашу думку, буде йтися у вірші.
-Прочитайте вірш.
-Чи справдилися ваші передбачення?
-Які ще вірші Грицька Бойка ви читали?
(" Де Букварик?" с.76)
☝Письмо
💜Каліграфічна хвилинка.
-Прочитайте речення. Які значення має слово ручка? -Назвіть двоскладові слова.
-Пригадайте написання великої та малої літер Р, р. Запишіть рядок, букв, буквосполучень, слів.
💜
Списування з друкованого тексту.-Діти, прочитайте першу строфу(4 рядки) вірша " Здоровим будь."
-Знайдіть односкладові слова.
-Які розділові знаки тут є?
-Запишіть першу строфу (4 рядки) вірша рукописними літерами у зошит.
(Пишіть охайно, каліграфічно.)
Молодці! Дякую за роботу!
Запам'ятайте!
3.Математика
Тема. Невідоме зменшуване.
💙Перегляньте відео та повправляйтесь в обчисленнях.
💛Пригадайте компоненти дії віднімання.
- Дітки, на минулому уроці ми досліджували, як відшукати невідоме зменшуване.
💚Давайте пригадаємо правило знаходження невідомого зменшуваного.
- Застосовуючи правило, знайдіть невідоме зменшуване у наступних виразах. Усно.
? - 3 = 6
? - 4 = 10
? - 20 = 30
Робота з підручиком (с. 95)
Завдання 4. Письмово виконайте обчислення. Вирази розміщуйте у 2 стовпчики по 6 прикладів у кожному.
Фізкультхвилинка
Завдання 6. Письмово виконайте перетворення іменованих чисел.
Пригадайте😉
Завдання 5. Усно.
Поміркуйте, на які 4 категорії можна поділити цей транспорт?
Молодці! Дякую за роботу💛
4. Я досліджую світ
Тема. Який склад має ґрунт?
💙💛 Діти, ми продовжуємо дізнаватись, що ж таке ґрунт.
💙💛👀 Перегляньте відео та дізнайтесь з чого складається ґрунт.
Запам'ятайте!
💙💛👀 Перегляньте відео та дослідіть склад ґрунту. Прослідкуйте за дослідами у підручнику (ст.59).
💙💛 Попрацюємо з підручником (сторінка 60)
🌳Прочитай та закінчи речення.
🌳Прочитайте нові слова у словничку Пана Лісника. Дізнайтесь що таке перегній та речовина.
🌳Поясніть зміст прислів'їв👆.
Запам'ятайте!
Що більше в ґрунті перегною, то вища його родючість!
🌳Прочитайте та дізнайтесь як утворюється перегній.
💙💛 Попрацюємо у зошиті (сторінка 27)
🌳Прочитай та додай пропущені слова.
🌳Додрукуй усі складники ґрунту.
Дякую за роботу, мої хороші💗
5. Образотворче мистецтво
Тема. Весняний хоровод. Український віночок. Створення весняного віночка за зразком чи власним задумом.
🌸Діти, пригадайте, коли і як співають веснянки.
- Про що в них розповідається?
Веснянки одночасно виконують багато людей. Таке виконання має назву пісня-хоровод або пісня-танець.
🎵 Послухайте веснянку, якою діти закликають весну. 🌼Навесні дівчата прикрашали себе плетеними віночками з живих квітів. Український вінок можна назвати хороводом квітів.
🌿Розгляньте картини художників та фото, на яких зображені дівчата у віночках.
👀Перегляньте відео та створіть власний весняний віночок.
Для роботи підготуйте: кольоровий папір, клей, лінійку та ножиці.
🌺Хоч віночок і вважається дівочим аксесуаром, проте для хлопчиків- це гарна ідея подарунку для матусь.
Творчих успіхів 😉
Комментариев нет:
Отправить комментарий