Понеділок, 28 березня
Розклад уроків 28. 03
1.Читання (асинхронно)
2.Письмо (синхронно)
3. Математика (синхронно)
4. ЯДС (асинхронно)
5. Музика (асинхронно)
1.Читання
Тема. Робота над виразним читанням тексту «Мурчик і Жмурчик» Дмитра Чередниченка
👆 Підготовка до читання
👆 Робота з підручником (ст.92-93)- Як називається текст Дмитра Чередниченка?
— Що означають слова Мурчик і Жмурчик? (Клички тварин.)
- Прочитайте уважно текст і дайте відповіді на запитання
Прочитайте! Це цікаво!
2. Письмо
Тема. Утворення слів шляхом додавання значущих частин – префікса, суфікса (без уживання термінів). Складання і записування речень.
💦Мовна розминка.
💧Гра «Збери слово».
-За першими буквами слів — назв малюнків складіть слова, поділіть їх на склади.
(У слові стільки складів, скільки голосних звуків.)
💧Гра " Віднови слово".
-Відновіть слова, вставляючи пропущені букви. Назвіть слова, в яких звуків менше, ніж букв.
💦Каліграфічна хвилинка.
💦Пальчикова гімнастика
«Горобець та кішка».(Долоні розгорнуті на себе, великі пальці переплетені — «голівка птаха». Решта зімкнених пальців — «крила». Швидко помахати ними.)
Горобцю казала кішка:
— Понявчи зі мною трішки.
Та він знай собі —
Цвірінь!
А нявчати йому лінь.
💦Утворення слів шляхом додавання значущих частин.
-Запишіть у зошит утворені слова із частинкою за- . (Заходити, заносити, забігти.)
💧 Гра «Утвори нові слова»
- Утворіть нові слова від слова ліс, додаючи частинки в кінці слова. Запишіть утворені слова.
(Лісок, лісовичок, лісник, лісочок.)
-
Складіть і запишіть речення зі словом ліс. (Ліс - скарбниця чистого повітря.)
-Утворіть нові слова, поясніть значення кожного слова.
-Складіть та запишіть речення зі словом загадав.
(Петрик загадав друзям складну задачу - загадку.)
3. Математика
Тема. Віднімання чисел в другому десятку.
😉Усний рахунок
😉Пригадайте
😉 Робота у зошиті😉 Робота з підручником ( ст. 94)
Завдання 2
- Розв'яжіть і порівняйте задачі
Пригадайте !
- Які міри довжини ми вивчили?( см, дм)
- Скільки см в 1 дм?
Завдання 4
- Виконайте письмове додавання та віднімання іменованих чисел за зразком.
Завдання 5 ( усно)
4.Я досліджую світ
Тема. Що означають слова "земля" і
«ґрунт»?
💙 Якою буває земля?
💚 Запам'ятайте!
Фізкультхвилинка
💙💚 Робота з підручником (ст.58)
-Прочитайте та дайте відповіді на запитання
💙 Робота в зошиті (ст. 26)
Завдання 1,2
💜 Робота над прислів'ям 4. Музика
Тема. Вивчення пісні Н. Май " Букварик"
👀 Перегляньте відео і проспівайте пісню під музику.
Дякую за роботу!😉
Комментариев нет:
Отправить комментарий