воскресенье, 27 марта 2022 г.


Понеділок, 28 березня




Розклад уроків 28. 03

               1.Читання (асинхронно)

               2.Письмо (синхронно)

               3. Математика (синхронно)

                4. ЯДС (асинхронно)

                5. Музика (асинхронно)


 1.Читання 

Тема. Робота над виразним читанням тексту «Мурчик і Жмурчик» Дмитра Чередниченка
 👆   Підготовка до читання

👆 Робота з підручником (ст.92-93)

Фізкультхвилинка


👆 Робота на текстом

- Як називається текст Дмитра Чередниченка?

— Що означають слова Мурчик і Жмурчик? (Клички тварин.)

-  Прочитайте уважно текст і дайте відповіді на запитання


  Прочитайте! Це цікаво!


 

2. Письмо

Тема. Утворення слів шляхом додавання значущих частин – префікса, суфікса (без уживання термінів). Складання і записування речень.

💦Мовна розминка.

💧Гра «Збери слово».
 -За першими буквами слів — назв малюнків складіть слова, поділіть їх на склади.
(У слові стільки складів, скільки голосних звуків.)

💧Гра " Віднови слово".
-Відновіть слова, вставляючи пропущені букви. Назвіть слова, в яких звуків менше, ніж букв.





💦Каліграфічна хвилинка.



💦Пальчикова гімнастика
 «Горобець та кішка».(Долоні розгорнуті на себе, великі пальці переплетені — «голівка птаха». Решта зімкнених пальців — «крила». Швидко помахати ними.)
Горобцю казала кішка:
— Понявчи зі мною трішки.
Та він знай собі —
Цвірінь!
А нявчати йому лінь.

💦Утворення слів шляхом додавання значущих частин.

-Запишіть у зошит утворені слова із частинкою за- .
(Заходити, заносити, забігти.)

💧 Гра «Утвори нові слова»

- Утворіть нові слова від слова ліс, додаючи  частинки в кінці слова. Запишіть утворені слова.
 (Лісок, лісовичок, лісник, лісочок.)

-


Складіть і запишіть  речення зі словом ліс.
(Ліс - скарбниця чистого повітря.)

-Утворіть нові слова, поясніть значення кожного слова.
-
Складіть та запишіть речення зі словом загадав.
(Петрик загадав друзям складну задачу - загадку.)



3. Математика

Тема. Віднімання чисел  в другому десятку.

😉Усний рахунок




😉Пригадайте



😉 Робота у зошиті




😉 Робота з підручником ( ст. 94)
Завдання 2
- Розв'яжіть і порівняйте задачі


Фізкультхвилинка


Пригадайте !
- Які міри довжини ми вивчили?( см, дм)
- Скільки см в 1 дм?
Завдання 4
- Виконайте письмове додавання та віднімання іменованих чисел за зразком.


😉Творча робота
Завдання 5 ( усно)
 


                           4.Я досліджую світ

Тема. Що означають слова "земля" і 
«ґрунт»?



💙 Якою буває земля?




 
💚 Запам'ятайте!










Фізкультхвилинка



💙💚 Робота з підручником (ст.58)
-Прочитайте та дайте відповіді на запитання


💙 Робота в зошиті (ст. 26)
Завдання 1,2





💜 Робота над прислів'ям

    

 4. Музика

Тема. Вивчення пісні Н. Май " Букварик"
👀 Перегляньте відео і проспівайте пісню під музику.

                                      Дякую за роботу!😉       

 


Комментариев нет:

Отправить комментарий

  П'ятниця, 24 лютого Добрий ранок! Сьогодні працюємо за таким розкладом                     1. Патріотичний урок " Рік Незламності...