вторник, 15 марта 2022 г.

 Середа , 16 березня






Розклад уроків 09.02

1. Навчання грамоти. Читання (асинхронно)

2. Навчання грамоти. Письмо (асинхронно) 

3. Математика (синхронно)

4.  ЯДС (асинхронно)

5. Дизайн і технології (асинхронно)


1.  Читання 

Тема. Робота над виразним читанням вірша "Татко і матуся" Лесі Вознюк

Діти, щоб ваше читання було чітким, швидким та виразним - попрацюйте з наступним відео.

Робота з підручником :

Відкрийте підручники на сторінці 80-81.

1. Прочитайте лічилку.

👏 Вивчіть лічилку про сім'ю напам'ять.

👀 Перегляньте відео уважно послухайте вірш Лесі Вознюк " Татко і матуся". Під час читання слідкуйте за текстом у підручнику. 


Фізкультхвилинка

2. Виразно прочитайте вірш Лесі Вознюк "Татко і матуся" на сторінці 80-81.

3. Дайте відповіді на запитання та виконайте завдання на сторінці 81.

4. Розкажіть, у які ігри ви любите грати разом із  своїми друзями.

5. Прочитайте та відгадайте загадки. Зробіть звуковий аналіз слів-відгадок.

Дякую за роботу♥


2.Письмо
Тема.Слова з апострофом. Побудова речень за поданим початком і малюнками.

💜 Диктант слів
- Запишіть слова через кому.


💛 Каліграфічна хвилинка


💚 Творча робота (усно)


💙 Робота в зошиті
-Виконайте звуко-буквений аналіз слів за зразком.
     
М'ясо - 5 зв.,4 б., 2 скл.




Фізкультхвилинка


Спишіть речення.




                               
                                3. Математика

Тема.

💧Усна лічба.

💧Математичний диктант.


💧Дециметр
-Діти, сьогодні ми досліджуємо нову одиницю вимірювання довжини - дециметр ( дм )
-Уважно перегляньте відео.
Запам'ятайте!

💧Робота з підручником.
👀 Завдання 2 (усно )
-Виконайте за зразком дії додавання і віднімання.
👀Завдання 3.
-Накресліть відрізок довжиною 1 дм 1см, тобто 11см.
👀Завдання 4.
-Розв'яжіть задачу. Розв'язання задачі запишіть у зошит.
Лорд -8 дм
Аліса -?, на 4 дм нижча
👀Завдання 6.
-Обчисліть вирази.Запишіть у зошит 6 виразів (на вибір ).

💧Пригадайте!
-Пригадайте назви ліній, котрі ми вивчили на уроках математики. 

Молодці! Так тримати👍







3-4. Інтегрований урок.  (Я досліджую світ . Дизайн і технології)

Тема. Чому без повітря немає життя? Конструювання паперового літачка.

Матеріали до уроку: підручник, зошит, аркуш паперу А4.

💧 Перегляньте відео. 

-Запам'ятайте властивості повітря і чому без нього немає життя.




- За зразком на відео та підручника (ст. 52) зробіть паперового літака.

💧 Робота з підручником (ст. 49).
💧 Робота в зошиті (ст. 22 - 23. Завдання 3, 4,5.)
💦 Дякую за роботу!





Комментариев нет:

Отправить комментарий

  ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ  20.02.25-28.02.25 Правила поведінки під час дистанційного навчання Шановні батьки і діти ! Навчання проводитимемо си...