понедельник, 14 марта 2022 г.

  Вівторок, 15 березня





Розклад уроків 15.03

1.Англійська мова (синхронно)

2. Навчання грамоти. Читання (асинхронно)

3. Математика (синхронно)

4. Навчання грамоти. Письмо (асинхронно)

5. Фізкультура (асинхронно)

1. Англійська мова

Для роботи перейдіть на блог вчителя вашої підгрупи.

Думанська Кароліна Андріївна

https://nvkhelmelkarolina.blogspot.com/ 

Гончар Вікторія В'ячеславівна


  2. Читання

Тема. Робота над оповіданням " У гостях і вдома" Олександра Мітта

Давайте підготуємось до читання та виконаємо дихальну гімнастику.

Робота з підручником :

Відкрийте підручники на сторінці 78-79.

👀 Перегляньте відео уважно послухайте вірш і текст , дайте відповіді на питання.

1. Виразно прочитайте вірш "Добрий". 

Фізкультхвилинка

2. Прочитайте текст "У гостях і вдома" на сторінці 78-79.

3. Розгляньте малюнок на сторінці 79 та визначте, хто з хлопців Янек, а хто - Стась.

4. Дайте відповіді на запитання та виконайте завдання на сторінці 79.

5. Перекажіть текст.

Дякую за роботу♥


3. Математика

Тема. Числовий ряд. Додавання і віднімання числа 1 (15+1, 15-1).

♥ Обчисліть вирази усно.










♥ Чітко називаючи числа, полічіть від 10 до 20.

♥ Чітко називаючи числа, полічіть в зворотному порядку.

♥ Порахуйте від 12 до 18, від 15 до 10.

♥ Назвіть сусідів чисел 15 і 18.

 ♥ Пригадайте як отримати наступне число? Як знайти попереднє число ?

♥ Отже, при додавання до числа 1 отримали  наступне. При відніманні 1 від числа отримали попереднє  число. 

Робота з підручником (сторінка 89)

♥ Завдання 1. Дайте відповіді на питання.



♥  Пригадайте вивчений матеріал та виконайте математичний диктант. Відповіді записуйте через клітинку(кому).

♥ Завдання 2. Виконайте приклади у зошиті( 2 стовпчики по 3 приклади).





♥ Завдання 3. Розвязування задачі.



 


  • Прочитайте ключові слова.
  • Розгляньте малюнки.
  • Скільки бубликів було?
  • Скільки  бубликів привезли?
  • Яке запитання задачі?
  • Складіть задачу.
  • Якою дією розвяжемо задачу?

♥ Запишіть розв'язання задачі у зошит.

♥ Завдання 4. Творче завдання з елементами міркування. Дайте відповіді на питання.




У дитячому садочку діти придумали свої гроші. Перед вами на малюнку монети

  •     Яка вартість кожної з монет?
  •      Чи можна оплатити такі суми: 5 троянд? 6 троянд? 7 троянд?8 троянд? 9 троянд? 10 троянд?

Дякую за роботу


4. Письмо

Тема. Письмо слів і речень з вивченими буквами. Слова протилежні за значенням. 

Підготуємо руки до письма. Виконайте гімнастику для рук.

Доберіть протилежні за значенням слова (усно).

Зразок. Лимон кислий,а банан солодкий.

♥ З'єднайте зображення овочів та фруктів зі словами- ознаками предметів (усно).
Розгляньте картинку та пригадайте правильну позицію тіла, рук, зошита та олівця під час письма.
Руханка

 Робота у зошиті.
 Пам'ятайте, що писати в зошитах потрібно охайно, чисто.

Каліграфічна хвилинка. Пропишіть букви, склади та слова у зошиті.
 Прочитайте текст. Доберіть та запишіть заголовок. Спишіть текст, вставляючи замість картинок потрібні за змістом слова.

Дякую за роботу, мої найкращі♥

5. Фізкультура

 Тема. Вправи для гнучкості.


Вправи для розвитку гнучкості допоможуть:
💧зміцнити суглоби;
💧зміцнити м'язи, зробити їх еластичними;
💧зняти напруження в тілі.
-Діти, виконайте комплекс вправ для гнучкості.
💦Вікторина "Перевір себе"



Дякую, ви найкращі!



 

Комментариев нет:

Отправить комментарий

  ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ  20.02.25-28.02.25 Правила поведінки під час дистанційного навчання Шановні батьки і діти ! Навчання проводитимемо си...