П'ятниця, 4 лютого
1.Англійська мова (синхронно)
2. Математика (асинхронно)
3. Дизайн і технології (асинхронно)
4. Фізкультура (асинхронно)
Для роботи перейдіть на блог вчителя вашої підгрупи.
Думанська Кароліна Андріївна
https://nvkhelmelkarolina.blogspot.com/
Гончар Вікторія В'ячеславівна
https://viktoriahonchar.blogspot.com/?m=1
2. Математика
Тема. Літр.
І. Повторення вивченого матеріалу.
1.Склади і розв'яжи задачі за допомогою малюнків із записом відповідної маси(усно).
2+5 =___ (кг)
б) 3-2= ___ (кг)
ІІ. Перегляньте відео. Ознайомтесь з величиною літр.
ІІІ. Робота з підручником (ст. 76).
1. Ознайомтесь із скороченим записом слова літр (завдання 1)
- Пропишіть у зошиті : 1л 3л 6л 9л 10л.
- Скільки літрів соку містять посудини на малюнку?
2.Розв'язування задачі (завдання 2).
- Прочитайте умову задачі і дізнайтесь про що в ній розповідається.
- Скільки літрів води в одній банці?
- Чи відомо, скільки літрів води в другій банці?
- А що сказано про місткість води у другій банці?
- Чи можемо ми дати відповідь на запитання задачі?
- Якою дією? Чому?
- Запишіть розв'язання задачі у зошит.
Фізкультхвилинка
2. Розв'яжіть задачу (завдання 4) та запишіть у зошит.
3. Творча робота (завдання 6, усно).
3.Дизайн і технології
Тема. Робота з папером. Виготовлення блокнота.
😉Розгляньте картинку та пригадайте правила роботи з ножицями.
- аркуш паперу формату А4;
- простий олівець;
- гумка;
- ножиці;
- для оздоблення(за бажанням): кольорові олівці,фломастери, рухливі очі, блискітки, декоративний скотч, клей з блискітками.
1.Безпека на уроці.
-Перегляньте відео.
Комментариев нет:
Отправить комментарий