Понеділок, 7 лютого
Доброго ранку!
Розклад уроків 07.02
1.Читання (синхронно)
2.Письмо (асинхронно)
3. Математика (асинхронно)
4. ЯДС (синхронно)
5. Музика (асинхронно)
1.Читання
Тема.Велика буква Ї. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами.
- В якому випадку літера Ї позначає два звуки?
- Наведіть приклади слів, у яких є літера Ї.
Робота з підручником
☺Відкрийте підручники на сторінці 52-53.
1. Прочитайте слова Читалочки.
- Зробіть звуковий аналіз слів Київ, країна, українець.
- Чому слова Україна, Київ, Миколаїв написані з великої літери?
2. Прочитайте текст на сторінці 52. Придумайте заголовок. Перекажіть, текст.
3. Прочитайте текст на сторінці 53.
🌳Дайте відповіді на запитання. Пам'ятайте, що відповіді мають бути повні, розгорнуті!
- Про що йдеться в тексті?
- Як звуть вчительку?
- Куди планувалась екскурсія?
- Як діти їхали у нове місто?
- Що цікавого побачили у столиці?
- У суботу...
- На київському вокзалі...
- Побували на...
- Побачили...
- Після екскурсії...
Робота в зошиті "Зошит для друкування" (сторінка 37):
1. Надрукуйте рядок великої літери Ї.
2. Спишіть речення друкованими літерами.
2.Письмо
Тема. Написання великої букви Ї. Письмо складів,слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Відновлення деформованого речення.
- Розгляньте малюнок. Де відбуваються події?
- Хто зображений біля поїзда?
- Що роблять діти?
- Куди вони зібралися?( На екскурсію.)
- Хто їх супроводжує?
- Який це поїзд: сучасний чи старовинний?
- Пропишіть елементи букви Ї,велику букву Ї та склад Їм.
- Спишіть речення.
- Пригадайте,як пишеться перше слово в реченні? Що ставиться в кінці речення?
- Які слова написали з великої букви Ї? Чому?
3. Математика
Тема. Десять десятків - сотня. Розв'язування задач. Порівняння виразів.
Щоб урок пройшов немарно,
Попрацюєм всі старанно!
1.Усне опитування.
-Яку арифметичну дію з числами треба виконати,щоб стало більше? Щоб стало менше?
-Чи можна при додаванні отримати те саме число? У якому випадку?
-Чи можна при відніманні отримати те саме число? У якому випадку?
-Як називаються числа при додаванні?
-Як знайти невідомий доданок?
-Як називаються числа при відніманні?
-Як дізнатися, на скільки одне число більше чи менше за інше?
2.Усний рахунок
Виберіть знаки" +" або "- " так, щоб рівності були правильними.
4. Я досліджую світ
Тема. Хто вдома "помічник"?
Вправа "Синоптик"
Розглянь світлини. Поміркуй! Запам'ятай!
Комментариев нет:
Отправить комментарий