Четвер, 3 лютого
Розклад уроків 03.02
1.ЯДС(асинхронно)
2.Навчання грамоти.Читання(синхронно)
3. Навчання грамоти. Письмо(асинхронно)
4. Фізкультура(асинхронно)
1. Я досліджую світ
Тема. Урок-екскурсія.Праця людей узимку.
Гра "Синоптик"
Розглянь світлини. Пригадай, яких клопотів завдає людям зима.
Робота в зошиті.
Сторінка 12, завдання 5.
Дякую за роботу!
2.Читання
Тема. Мала буква ї. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами.
😉Давайте підготуємось до читання та виконаємо зарядку для язичка.
Робота з підручником:
😊Відкрийте підручники на сторінці 51.
1. Прочитайте текст на сторінці 51. Придумайте власний заголовок.
🌳Дайте відповіді на запитання. Пам'ятайте, що відповіді мають бути повні, розгорнуті!
- Про кого йдеться в тексті?
- Яка пригода трапилась з Тетянкою та бабусею?
- Чим частувала Тетянка свого гостя?
- Чи потрібна їжачку їжа взимку? Чому?
Робота в зошиті "Зошит для друкування" (сторінка 40):
1. Надрукуйте рядок малої літери ї.
2. Прочитайте виразно речення, розділіть його на слова. Передрукуйте речення.
Яторкнувсядостіжка,тількийбачивїжачка.
3. Підпишіть малюнок та побудуйте схему до слова.
3. Письмо
Тема. Написання малої букви ї, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком.
І.Гра " Неповні слова"
- Вгадайте слова, доповнюючи їх відсутніми голосними або приголосними. Яке слово у стовпчику зайве?
М*Р*З З*З*Л*
Г*Л*Б* *О*О*А
К*Н*К *Н*Г
К*М*Р *О*А
😊Розгляньте картинку та пригадайте правильну позицію тіла, рук, зошита та ручки під час письма.
Робота за сторінкою зошита ( ст. 45)
1. Бесіда за малюнком
- Хто зображений на малюнку?
- Де перебувають учні?
- Чим зайняті?
- Як поводяться у їдальні?
- Чи любите ви відвідувати їдальню?
Для написання слова їдальня потрібно вміти писати букву ї, тому сьогодні ми навчимося її писати.
2. Перегляньте відео з написання малої букви ї і складів з нею.
3. Письмо елементів буки ї на малюнку, малої букви ї та складів у зошиті.
4. Списування речень.
- Прочитайте речення.
-Як пишеться перше слово в реченні?
- Що ставиться в кінці речення?
-Запишіть речення.
Пальчикова гімнастика
Виконайте гімнастику для пальців рук.
5. Списування речення з друкованого тексту.
- Прочитайте речення.
-Придумайте йому кінцівку.
-Запишіть речення рукописними літерами.
- Про що ви дізналися із цих речень?
Гімнастика для очей
Виконуйте рухи тільки очима
6. Творча робота.
-Намалюйте на порожній поверхні улюблену страву.
-Зафарбуйте всі малюнки кольоровими олівцями.
Дякую за роботу!
4.Фізкультура
Тема. Постава як основа здоров'я. Комплекс вправ на формування правильної постави, розвитку рівноваги та координації рухів.
Шановні учні та батьки! З метою попередження дитячого травматизму, будь ласка, зверніть увагу на техніку безпеки під час проведення фізичних вправ.
Правильна постава - запорука здоров'я.
Дивіться відео, виконуйте вправи на формування правильної постави.
Організовуйте свою рухову активність протягом дня. Не забувайте, що активний рух - запорука здоров'я людини.
Комментариев нет:
Отправить комментарий