Середа , 2 лютого
Розклад уроків 02.02
1. Навчання грамоти. Читання (асинхронно)
2. Математика (синхронно)
3. ЯДС (асинхронно)
4. Навчання грамоти. Письмо (асинхронно)
5. Образотворче мистецтво (асинхронно)
1. Читання.
Тема. Велика буква Є. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами.
Підготовчі вправи до читання.
Прочитайте чистомовку.
Перегляньте відео і запам`ятайте слова, які пишуться з великої букви Є.
Робота в зошиті (ст. 40)
1. Надрукуйте рядок великої літери Є .
2. Прочитайте речення і його надрукуйте.
Робота з підручником
Відкрийте підручники на ст. 48.
1. Прочитайте слова Читалочки.
Визначте місце букви є в словах і які звуки вона позначає.
Чому ці слова написані з великої літери?(Імена людей, назви міст і країн пишемо з великої букви)
2. Прочитайте текст.
Придумайте заголовок.
Дайте відповіді на запитання
- Що побачили Євген і Єва?
- Що лежало в гнізді?
- Чому діти вирішили не чіпати пташині яєчка?
- Чому Євген і Єва полегшено зітхнули?
Прочитайте текст ще раз для когось зі своїх рідних.
Фізкультхвилинка
3.Спускайся з гірки , читаючи вірш(ст. 49)
4.Прочитай вірш. Придумай заголовок.
5. Мудрі вислови навчають, як треба правильно поступати в житті.
Прочитай мудрі вислови, запам'ятай і підбери слово протилежне за значенням до слова жадібний.
Я думаю, що ви щедрі діти.
Дякую за роботу.
2. Математика
Тема. Кілограм.
За знаннями в добрий час
вирушає перший клас!
Усний рахунок.
1.Порахуйте десятками до 100.
2.Повправляйтесь у додаванні десятків.
3.Я Досліджую світ
Тема. Урок-екскурсія. Подорож у природу взимку.
Гра "Синоптик"
Відгадай загадку.Назви зимові місяці в правильному порядку.
Розгляньте світлини. Дайте відповіді на запитання.4. Письмо
Тема. Написання великої букви Є. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками. Розвиток зв'язного мовлення( Пори року).
1. Гра" Збери слово" за першими буквами, зроби звуковий аналіз слова(усно).
- Прочитайте слова.
- Чому вони написані з великої літери?(Імена людей пишуться з великої літери.)
- Скільки слів у ньому?
- Як напишемо перше слово в реченні?
- Що ставиться в кінці речення?
- Спишіть речення.
- Скільки в ньому слів?
- Що стоїть у кінці цього речення?
- Спишіть речення рукописними буквами.
- Запишіть під малюнком слово, що називає дію кожної людини.
- Зафарбуйте малюнки в зошиті кольоровими олівцями.
- Хто є головним героєм казки?
- Яка хатинка була у Зайчика? Яка у Лисички?
- Хто вигнав Лисицю із зайчикової хатинки?
Комментариев нет:
Отправить комментарий