Четвер, 26 травня
Розклад уроків 26.051. ЯДС(синхронно)
2.Навчання грамоти.Читання(асинхронно)
3. Навчання грамоти. Письмо(синхронно)
4. Фізкультура(асинхронно)
1. Я досліджую світ
Тема. Підбиваємо підсумки : ми досліджуємо світ!
Поміркуйте!Пригадайте!
Подумайте!
Розшифруйте умовні знаки
💜💛💚 Дякую за роботу!
Розклад уроків 26.05
1. ЯДС(синхронно)
2.Навчання грамоти.Читання(асинхронно)
3. Навчання грамоти. Письмо(синхронно)
4. Фізкультура(асинхронно)
1. Я досліджую світ
Тема. Підбиваємо підсумки : ми досліджуємо світ!
Поміркуйте!
Пригадайте!
Подумайте!
Розшифруйте умовні знаки
💜💛💚 Дякую за роботу!
2-3.Навчання грамоти( Читання +Письмо)
💦Відгадайте загадку
Зробіть звукову схему слова дощ
💦 Робота з прислів'ями
💦Робота з підручником ст. 125-127
Прочитайте вірш та дайте відповідь на запитання
💛Повправляйтесь у виразному читанні слів
💦 Робота над текстом " Кольоровий дощик" Марії Солтис- Смирнової
Прочитайте текст і дайте відповіді на запитання
💧 Попрацюйте з ілюстрацією
☝Письмо
Тема. Написання великої букви в іменах, прізвищах, по батькові.
ПРИГАДАЙТЕ!
💧Хвилинка каліграфії
☺З якої літери пишемо імена, прізвища, по батькові?
💧💧ІМЕНА, ПРІЗВИЩА, ПО БАТЬКОВІ ПИШУТЬСЯ З ВЕЛИКОЇ ЛІТЕРИ.
💧Творча робота
5. Фізкультура
Тема. Вправи для розвитку координації.
Переглянь відео та виконай вправи на зміцнення постави.
Виконай вправи:
-ходьба на пальцях по підвищеній опорі;
-ходьба на пальцях з різним положенням рук;
-поза лелеки із заплющеними очима;
-пересування із підкиданням дрібних предметів.
Дякую за роботу!
Комментариев нет:
Отправить комментарий