Середа , 25 травня
Розклад уроків 25.05
1. Навчання грамоти. Читання (асинхронно)
2. Навчання грамоти. Письмо (асинхронно)
3. Математика (асинхронно)
4. ЯДС (асинхронно)
5. Образотворче мистецтво (асинхронно)
1-2.Навчання грамоти( Читання +Письмо)
Тема. Опрацювання тексту «Казка про ґудзик» Марії Солтис-Смирнової. Перенос слів з ь, буквосполучення ьо.
💛Читання
🌿Мовленнєва розминка.
Попрацюйте із скоромовкою.
❤ Пригадайте назву тексту, який ми опрацьовували вчора.Робота з підручником (с. 123-124)🌿Прочитайте казку ще раз.Гра "Слідопит"❤ Дайте відповіді на питання:- Скільки разів у тексті трапляється слово ґудзичок?
- Як по-іншому авторка називає Артемка?
- Скільки речень у другому абзаці?
🌿Перекажіть текст комусь із рідних.
💜Письмо🌷Пригадайте, що ми знаємо про м'який знак? Робота в зошиті💚Спишіть слова з м'яким знаком.💛Зробіть звуковий аналіз цих слів.Олень, тінь, вітерець, день, бурулька.🌷Пригадайте, як ми переносимо слова з рядка в рядок.Зверніть увагу на правила, про які варто пам'ятати!
🌷Спишіть вірш, дотримуючись розміщення віршованих рядків.❤Знайдіть у вірші слова з м'яким знаком.❤Поділіть ці слова для переносу.🌷Прочитайте слова.Молодці! Дякую за роботу💗
💛Читання
🌿Мовленнєва розминка.
Попрацюйте із скоромовкою.
❤ Пригадайте назву тексту, який ми опрацьовували вчора.
Робота з підручником (с. 123-124)
🌿Прочитайте казку ще раз.
Гра "Слідопит"
❤ Дайте відповіді на питання:
- Скільки разів у тексті трапляється слово ґудзичок?
- Як по-іншому авторка називає Артемка?
- Скільки речень у другому абзаці?
🌿Перекажіть текст комусь із рідних.
💜Письмо
🌷Пригадайте, що ми знаємо про м'який знак?
Робота в зошиті
💚Спишіть слова з м'яким знаком.
💛Зробіть звуковий аналіз цих слів.
Олень, тінь, вітерець, день, бурулька.
🌷Пригадайте, як ми переносимо слова з рядка в рядок.
Зверніть увагу на правила, про які варто пам'ятати!
🌷Спишіть вірш, дотримуючись розміщення віршованих рядків.
❤Знайдіть у вірші слова з м'яким знаком.
❤Поділіть ці слова для переносу.
🌷Прочитайте слова.
Молодці! Дякую за роботу💗
3.Математика
Тема. Повторення вивченого
💛Робота з підручником ст. 117-118
Завдання 44 .Усно
Доповни до 10 числа 5, 4, 3, 2.
Завдання 40. Усно.
Прочитай задачу та постав питання так, щоб розв'язанням
задачі був:
перший вираз 7 + 3
другий вираз 7 - 3
Прочитайте задачу, розв'яжіть її. Розв'язання задачі запишіть у зошити.
Фізкультхвилинка
Завдання 43. Усно.
Завдання 46.
Знайди значення виразів та запишіть.
Щоб полегшити обчислення, можете переставляти доданки.
Завдання 49.
Виміряйте відрізок та накресліть на 2 см коротший від даного.
💙💛💜 Дякую за роботу!
4.Я досліджую світ
Тема. Урок-екскурсія. Які ознаки літа вже помітні в природі?
💦 Відгадайте! Коли це буває?
💦 Знайомство з літніми місяцями
💦 Відгадайте рослини літа!
💦Які ягоди збираємо влітку? Відгадайте!
💧Життя тварин влітку
Запам'ятайте!
💧Робота з підручником ст. 104-105
💧Робота в зошиті ст. 45
5.Образотворче мистецтво
Тема. Малюнок за власним задумом
Перегляньте роботи учнів 1 класу
Комментариев нет:
Отправить комментарий