среда, 20 апреля 2022 г.

 

Четвер, 21 квітня




Розклад уроків 21. 04

1. ЯДС(асинхронно)

2.Навчання грамоти.Читання(синхронно)

3. Навчання грамоти. Письмо(синхронно)

4. Фізкультура(асинхронно) 



 
1. Я досліджую світ

Тема.



💧 Розгадайте ребус





                                  💧 Ознайомтесь!



Будова риби


Запам'ятайте!



Цікавий  світ риб









💧Робота з підручником ст.76

💧Робота у зошиті ст. 34






2-3.Навчання грамоти( Читання +Письмо)

Тема. Євген Юхниця " Посварився з братиком...". Утворення і записування речень зі словами, які відповідають на питання що робити?

💙💛 Прочитайте оповідання, замінюючи картинки словами.

💙💛 Розгадайте ребуси.


💙💛 Розгорніть підручники на сторінці 110 та почитайте вірш Євгена Юхниці.


    • Чому хлопчику було не весело самому гратись?
ПИСЬМО
💙💛 Каліграфічна хвилинка. Запишіть у зошитах.












💙💛 Перегляньте відео та дізнайтесь, про що йтиме мова на уроці.
💙💛 Назвіть істот, опишіть, які вони та скажіть, що вони можуть робити.
💙💛 Розгляньте зображення та скажіть, що роблять діти?.













    • Запишіть  слова у зошити, що відповідають на питання що робити? і описують дії дітей.


💙💛 Розгляньте зображення.












    • Що роблять діти на малюнках?
    • Прочитайте запропоновані речення.
    • Які слова у реченнях відповідають на питання що робити? Зверніть увагу на те, як вони підкреслені.  
Фізкультхвилинка

💙💛 Утворіть слова за зразком. 
Зразок : ВАРЕННЯ (що?) - варити(що робити?)
Біг, радісний, сміх, похід.
    • Запишіть слова парами.












💙💛 Складіть та запишіть три речення за малюнком. Слова , що відповідають на питання що робити?, підкресліть двома лініями.















Дякую за роботу, мої хороші💖 Ви найкращі💙💛




5. Фізкультура
Тема.  ЗРВ імітаційного характеру.
Виконуйте разом з героєм відео


😉Дякую за роботу!

Комментариев нет:

Отправить комментарий

  П'ятниця, 24 лютого Добрий ранок! Сьогодні працюємо за таким розкладом                     1. Патріотичний урок " Рік Незламності...