Четвер, 21 квітня
Розклад уроків 21. 041. ЯДС(асинхронно)
2.Навчання грамоти.Читання(синхронно)
3. Навчання грамоти. Письмо(синхронно)
4. Фізкультура(асинхронно)
1. Я досліджую світ
1. ЯДС(асинхронно)
2.Навчання грамоти.Читання(синхронно)
3. Навчання грамоти. Письмо(синхронно)
4. Фізкультура(асинхронно)
Тема.
💧 Розгадайте ребус
💧 Ознайомтесь!
Будова риби
Запам'ятайте!
Цікавий світ риб
💧Робота з підручником ст.76
💧Робота у зошиті ст. 34
2-3.Навчання грамоти( Читання +Письмо)
Тема. Євген Юхниця " Посварився з братиком...". Утворення і записування речень зі словами, які відповідають на питання що робити?
💙💛 Прочитайте оповідання, замінюючи картинки словами.
💙💛 Розгадайте ребуси.
💙💛 Розгорніть підручники на сторінці 110 та почитайте вірш Євгена Юхниці.
- Чому хлопчику було не весело самому гратись?
ПИСЬМО
💙💛 Каліграфічна хвилинка. Запишіть у зошитах.
💙💛 Перегляньте відео та дізнайтесь, про що йтиме мова на уроці.
💙💛 Назвіть істот, опишіть, які вони та скажіть, що вони можуть робити.
💙💛 Розгляньте зображення та скажіть, що роблять діти?.
- Запишіть слова у зошити, що відповідають на питання що робити? і описують дії дітей.
- Що роблять діти на малюнках?
- Прочитайте запропоновані речення.
- Які слова у реченнях відповідають на питання що робити? Зверніть увагу на те, як вони підкреслені.
Фізкультхвилинка
💙💛 Утворіть слова за зразком.
Зразок : ВАРЕННЯ (що?) - варити(що робити?)
Біг, радісний, сміх, похід.
- Запишіть слова парами.
💙💛 Складіть та запишіть три речення за малюнком. Слова , що відповідають на питання що робити?, підкресліть двома лініями.
Дякую за роботу, мої хороші💖 Ви найкращі💙💛
5. Фізкультура
Тема. ЗРВ імітаційного характеру.
Виконуйте разом з героєм відео
😉Дякую за роботу!
Комментариев нет:
Отправить комментарий