Середа , 20 квітня
Розклад уроків 20.04
1. Навчання грамоти. Читання (синхронно)
2. Навчання грамоти. Письмо (синхронно)
3. Математика (синхронно)
4. ЯДС (асинхронно)
5. Образотворче мистецтво (асинхронно)
1-2.Навчання грамоти( Читання +Письмо)
Тема. Василь Шкляр " Маленька мураха."
Добір слів, які відповідають на питання що робить? що роблять?
☝Читання
👀 Діти, запрошую вас у дивовижну подорож "Світ мурашки." Попереду - зупинки (завдання), під час яких ви дізнаєтесь багато чого цікавого, повчального і корисного.
Отож, вирушаймо!
☝Письмо


-Прочитайте утворені пари слів. Складіть речення з однією парою слів (на вибір). Зробіть звуковий аналіз слова читає(усно).
-Запишіть у зошит букви, слова і речення. Складіть своє речення про рідну мову (усно). Творча робота
-Діти, прочитайте слова - назви дій.
-На яке питання вони відповідають?
-Подумайте, які дії виконує Ведмідь, а які Маша?
-Складіть два речення за зразком, запишіть їх у зошит.
-Підкресліть слова - назви дій.Зразок.
-Зробіть звуковий аналіз слова рятує, запишіть його у зошит.
Міркуй, фантазуй, уявляй!
-До кожного малюнка доберіть якомога більше слів, які відповідають на питання що робить?
💖Дякую! Ви неймовірні!
3. Математика
Тема. Додавання виду 30+26, 3+26.
💧 Усний рахунок
💧 Каліграфічна хвилинка
💧 Математичний диктант
💧 Робота з підручником (ст. 105)Завдання 1( усно)
Завдання 2 Виконайте завдання та перевірте відповіді.
Завдання 3.
Запам'ятайте додавання виду!
Обчисліть письмово
Завдання 4
Запам'ятайте додавання виду!
4.Я досліджую світ
Тема. Хто такі комахи?
Пригадайте!
💙 Хто такі тварини?
💚Де вони живуть?
💛 Яких тварин називають дикими?
💜А свійськими?
💛 Що потрібно для життя тварин?
💦 Відгадайте загадку

Запам'ятайте!
💦 Перегляньте відео
💦 Робота з підручником (ст.75)💦 Робота у зошиті(ст 33-34, завдання 3,4)
5. Образотворче мистецтво
Тема. Казка. Ілюстрації до казок. Зображення ілюстрації до казки «Колобок» за зразком Перегляньте відео та намалюйте ілюстрацію до казки "Колобок".
Комментариев нет:
Отправить комментарий