воскресенье, 10 апреля 2022 г.

 Понеділок, 11 квітня




Розклад уроків 11.04

               1.Читання (синхронно)

               2.Письмо (синхронно)

               3. Математика (синхронно)

                4. ЯДС (асинхронно)

                5. Музика (асинхронно)

1-2.Навчання грамоти( Читання +Письмо)

Тема. Виразне читання віршів про місяці.

Знаходження близьких за значенням слів. Складання і записування речень.


💜Прочитайте і відгадайте загадку ( ст. 100 підручника)



- Хто такі  12 братів?
- Назвіть 12 місяців.
- Назвіть пори року.
-Прочитайте ще раз вірш. 
- Скільки місяців має кожна пора року? Назвіть їх.



















💛 Робота над віршем Ф. Петрова " Від зими до зими"


Словникова робота


- Прочитайте вірш і розкажіть, що робить кожна пора року.



💚 Робота над малюнками
 -Розгляньте малюнки.
-Які пори року зображено на них?
- Назвіть місяці кожної пори року.
💙Робота над уривком вірша К. Перелісної .
-Прочитайте уривок та зверніть увагу на розділові знаки.
- Який місяць вам найбільше подобається? Чому?



☝ Письмо




💦 Робота в зошиті









Математика 

 Тема. Додавання та віднімання числа 1.

🍒Усний рахунок.

*Обчисліть вирази та дізнайтесь, хто яким видом спорту займається.


🍒Попрацюйте з таблицею чисел першої сотні.


💛Назвіть числа третього десятка.
💜Назвіть числа п'ятого десятка.
💚Назвіть числа дев'ятого десятка.
💙Назвіть найменше число другого десятка.
💜Назвіть найбільше число восьмого десятка.

Робота з підручником (с.101)
Завдання 1. Усно. Знайдіть суму чисел на кожній іграшці.
Завдання 2Усно. Назвіть попереднє та наступне число до кожного з чисел: 19, 31, 49, 60, 99.
При потребі користуйтеся числовим рядом або таблицею першої сотні.
Запам'ятайте!
💙
💛

Фізкультхвилинка

Робота в зошиті

Завдання 3. Письмово виконайте обчислення. Вирази розміщуйте у 2 стовпчики по 4 приклади у кожному.
Завдання 4. Задача.

 💛Прочитайте умову задачі та дайте відповіді на питання:
   *Про що йдеться в задачі?
   *Яка маса козеняти?
   *Що сказано про масу ягняти?

💛Розв'яжіть задачу та запишіть розв'язок у зошит.
Розумнички! Дякую за роботу💜




4.Я досліджую світ

 Тема. Якими бувають культурні рослини.

🌺Пригадайте та доповніть речення.

    🌿Дикорослі рослини - це рослини, які...

    🍎Культурні рослини - це рослини, які...

- Де ростуть дикорослі рослини? 

- А де - культурні?

🍀Діти, ми продовжуємо вивчати різноманітний світ рослин. Зокрема сьогодні, ми дізнаємось, якими бувають культурні рослини.

🍇Перегляньте наступне відео.


Робота з підручником (с. 68)
🌿Попрацюйте з підручником та запам'ятайте, на які групи поділяють культурні рослини.

Робота в зошиті (с. 31, завдання 1)
Дякую за роботу💚



5. Музика

Тема. Вивчення веснянки " Вийди, вийди, сонечко"
👀 Перегляньте відео і проспівайте пісню під музику.



                                 Дякую за роботу!😉       

 



Комментариев нет:

Отправить комментарий

  ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ  20.02.25-28.02.25 Правила поведінки під час дистанційного навчання Шановні батьки і діти ! Навчання проводитимемо си...