Понеділок, 11 квітня
1.Читання (синхронно)
2.Письмо (синхронно)
3. Математика (синхронно)
4. ЯДС (асинхронно)
5. Музика (асинхронно)
Тема. Виразне читання віршів про місяці.
Знаходження близьких за значенням слів. Складання і записування речень.
💜Прочитайте і відгадайте загадку ( ст. 100 підручника)
Математика
Тема. Додавання та віднімання числа 1.
🍒Усний рахунок.
*Обчисліть вирази та дізнайтесь, хто яким видом спорту займається.
🍒Попрацюйте з таблицею чисел першої сотні.💜Назвіть числа п'ятого десятка.💚Назвіть числа дев'ятого десятка.💙Назвіть найменше число другого десятка.💜Назвіть найбільше число восьмого десятка.
Робота з підручником (с.101)Завдання 1. Усно. Знайдіть суму чисел на кожній іграшці.Завдання 2. Усно. Назвіть попереднє та наступне число до кожного з чисел: 19, 31, 49, 60, 99.При потребі користуйтеся числовим рядом або таблицею першої сотні.Запам'ятайте!💙💛
Фізкультхвилинка
Робота в зошиті
Завдання 3. Письмово виконайте обчислення. Вирази розміщуйте у 2 стовпчики по 4 приклади у кожному.Завдання 4. Задача.
💛Прочитайте умову задачі та дайте відповіді на питання: *Про що йдеться в задачі? *Яка маса козеняти? *Що сказано про масу ягняти?
💛Розв'яжіть задачу та запишіть розв'язок у зошит.
Розумнички! Дякую за роботу💜
Тема. Додавання та віднімання числа 1.
🍒Усний рахунок.
*Обчисліть вирази та дізнайтесь, хто яким видом спорту займається.
4.Я досліджую світ
Тема. Якими бувають культурні рослини.
🌺Пригадайте та доповніть речення.
🌿Дикорослі рослини - це рослини, які...
🍎Культурні рослини - це рослини, які...
- Де ростуть дикорослі рослини?
- А де - культурні?
🍀Діти, ми продовжуємо вивчати різноманітний світ рослин. Зокрема сьогодні, ми дізнаємось, якими бувають культурні рослини.
🍇Перегляньте наступне відео.
5. Музика
Дякую за роботу!😉
Комментариев нет:
Отправить комментарий