воскресенье, 15 мая 2022 г.

Понеділок, 16 травня





Розклад уроків 16.05

               1.Читання (асинхронно)

               2.Письмо (синхронно)

               3. Математика (синхронно)

                4. ЯДС (асинхронно)

                5. Музика (асинхронно)

1-2.Навчання грамоти( Читання +Письмо)

Тема. "Іди, іди дощику" З. Мензатюк. Складання розповіді на задану тему. Побудова і записування речень.

📚

💙💛 Розшифруйте ребус, замінюючи числа словами.


💙💛 Прочитайте слова чітко та в швидкому темпі.








💙💛 Пригадайте, про що йшлося у казці "Іди, іди дощику" (сторінка 118-119).

💙💛  Попрацюйте  над виразним читанням тексту

💙💛 Вивчіть напам'ять закличку " Іди, іди дощику". 







📝

💙💛 Каліграфічна хвилинка. 


 
💙💛 Дайте відповіді на питання.
    • Що таке речення?
    • Які бувають речення за метою висловлювання?
    • Який розділовий знак потрібно ставити в кінці розповідних речень? Питальних речень? Окличних речень?


💙 Підготовка до діагностичної роботи. Спишіть каліграфічно текст.


Дякую за роботу, мої хороші💖 

Тема. Закріплення вивченого

💜Усний рахунок


💛 Каліграфічна хвилинка
За допомогою цифр 1, 2, 3 запишіть дев'ять 
двоцифрових чисел.

💚 Робота з підручником ст. 111

Виконайте завдання 1, 2, 4  усно

 Завдання 5. Запишіть вирази у два стовпчики та обчисліть.


💧 Повторіть вивчене!

Запишіть у зошит




Завдання 8. Робота з геометричним матеріалом. (Усно)
Завдання 9.  Подумайте! (Усно)
                              💚💛Дякую за роботу!

                 4. Я досліджую світ

Тема. Як потрібно поводитись серед природи?


💙💛 Пригадайте.


💙💛 Прочитайте вірш ( підручник, ст. 96).

    • Як ви розумієте зміст підкреслених висловів?
    • Як потрібно оберігати рослини?
💙💛 Отже, природу потрібно шанувати і оберігати. Перегляньте відео і дізнайтесь, які існують правила поведінки серед природи.
    •  Назвіть правила поведінки серед природи.
    • Доповніть вже названі правила, своїми власними.
💙💛 Поясніть, що означають ці знаки (підручник, ст. 97).
💙💛 Виконайте завдання 1,2,3 у зошиті на сторінці 42.
Дякую


5. Музичне мистецтво 

 Тема. СлуханняЛ.Ревуцький "Колискова"

Виконанняпісня "Мамо, мамо"

З-поміж багатьох музичних творів є особлива музика, яку ми вперше у житті чуємо від своєї найдорожчої людини — від своєї матусі.

♦   Чи здогадалися ви, що це за музика?

Так, це — колискова. На­віть  без слів ми розуміємо, що в ній висловлюються ніжність та любов матусі до своєї дитини.

💖Слухання «Колискової» Л.Ревуцького

 
♦   Який настрій викликає ця музика?

Мова музики, як і мова людини, дуже виразна. Музика створює різні му­зичні образи.

💖Виконання:"Мамо, мамо!"

♦ Як ви вважаєте, чи можна дати відповідь на запитання «Чия мама краща?»

НАЙКРАЩА

Ми з товаришем гуляли,                                                                 І не посварилися,

А порозумілися.
-Знаєш, Вітя, – мовлю я,
Краща мама – це моя!

Вітя.
Ні,
Сперечатись нащо?
Мусиш вірити мені, –
Моя мама краща.

Василько.
Я товариша любив,
Сперечатись не хотів,
І повірили тому
Він мені, а я йому.
І обом приємно нам –
І мені і Віті (показує на Вітю)
Значить кожна з наших мам
Є найкраща в світі.

♦ Чи праві були хлопці, що для кожного з них своя мама — найкраща?

Для кожного мама — найдорожча людина: з нею весело і гуляти разом, і виконувати домашні справи, їй можна розповідати про все на світі!

☺Послухайте пісню " Мамо, мамо!" та скажіть, які почуття до мами висловлено в цій пісні.

☺Вивчіть пісню, заспівайте її для своїх матусь .

Молодці!







Комментариев нет:

Отправить комментарий

  П'ятниця, 24 лютого Добрий ранок! Сьогодні працюємо за таким розкладом                     1. Патріотичний урок " Рік Незламності...