Понеділок, 16 травня
1.Читання (асинхронно)
2.Письмо (синхронно)
3. Математика (синхронно)
4. ЯДС (асинхронно)
5. Музика (асинхронно)
1-2.Навчання грамоти( Читання +Письмо)
Тема. "Іди, іди дощику" З. Мензатюк. Складання розповіді на задану тему. Побудова і записування речень.
📚
💙💛 Розшифруйте ребус, замінюючи числа словами.
💙💛 Прочитайте слова чітко та в швидкому темпі.
💙💛 Пригадайте, про що йшлося у казці "Іди, іди дощику" (сторінка 118-119).
💙💛 Попрацюйте над виразним читанням тексту
💙💛 Вивчіть напам'ять закличку " Іди, іди дощику".
Тема. Закріплення вивченого
💜Усний рахунок
💚 Робота з підручником ст. 111
Виконайте завдання 1, 2, 4 усно
Завдання 5. Запишіть вирази у два стовпчики та обчисліть.
💧 Повторіть вивчене!
Запишіть у зошит
4. Я досліджую світ
Тема. Як потрібно поводитись серед природи?
- Як ви розумієте зміст підкреслених висловів?
- Як потрібно оберігати рослини?
- Назвіть правила поведінки серед природи.
- Доповніть вже названі правила, своїми власними.
5. Музичне мистецтво
Тема. Слухання: Л.Ревуцький "Колискова"
Виконання: пісня "Мамо, мамо"
З-поміж багатьох музичних творів є особлива музика, яку ми вперше у житті чуємо від своєї найдорожчої людини — від своєї матусі.
♦ Чи здогадалися ви, що це за музика?
Так, це — колискова. Навіть без слів ми розуміємо, що в ній висловлюються ніжність та любов матусі до своєї дитини.
💖Слухання «Колискової» Л.Ревуцького
Мова музики, як і мова людини, дуже виразна. Музика створює різні музичні образи.
💖Виконання:"Мамо, мамо!"
♦ Як ви вважаєте, чи можна дати відповідь на запитання «Чия мама краща?»
НАЙКРАЩА
Ми з товаришем гуляли, І не посварилися,
♦ Чи праві були хлопці, що для кожного з них своя мама — найкраща?
Для кожного мама — найдорожча людина: з нею весело і гуляти разом, і виконувати домашні справи, їй можна розповідати про все на світі!
☺Послухайте пісню " Мамо, мамо!" та скажіть, які почуття до мами висловлено в цій пісні.
Комментариев нет:
Отправить комментарий