Середа , 27 квітня
Розклад уроків 27.04
1. Навчання грамоти. Читання (синхронно)
2. Навчання грамоти. Письмо (синхронно)
3. Математика (асинхронно)
4. ЯДС (асинхронно)
5. Образотворче мистецтво (асинхронно)
1-2.Навчання грамоти( Читання +Письмо)
Тема. Робота над віршем В. Гужви " До всіх сердець...". Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки?. Вправляння у читанні числових виразів.
💦 Мовленнєва розминка
💧Назвіть "Добрі слова" з чистомовки💧 А які "Добрі слова" ви ще знаєте?
💧 Як ще можна назвати ці слова?
💦 Подорож на повітряних кулях
💦 Робота з підручником ст. 112💙 Прочитайте вірш
💚Які чарівні слова ви зустріли у вірші?
💜Чому їх називають чарівними?
☝ Письмо💛 Розгадайте ребуси
💛 Складіть речення і запишіть. Підкресліть слово, що відповідає на питання скільки?
💜 Запишіть слова та зробіть звукову модель слів.
💧 Пригадайте математичні знаки
💧 Сьогодні ми навчимося записувати числові вирази словами
💦 Вибіркове списування
💧 А які "Добрі слова" ви ще знаєте?
💙 Прочитайте вірш
💚Які чарівні слова ви зустріли у вірші?
💜Чому їх називають чарівними?
Тема. Віднімання виду 65-30, 65-3.
🌷Усний рахунок.
💛💙 Назвіть круглі числа в межах 100.
💛💙 Розкладіть числа на розрядні доданки (Зразок. 65 = 60 + 5):
🌷Пригадайте!
🌷Робота в зошиті.
💛💙 Каліграфічна хвилинка.
Запишіть всі двоцифрові числа , які мають 7 десятків.
Фізкультхвилинка
💛💙 Розгорніть підручники на сторінці 106.
✅ Завдання 6. Обчисліть та запишіть вирази.
✅ Завдання 7. Визначте, які з даних фігур є чотирикутниками.
✅ Завдання 5.
- Усно обчисліть вирази.
- Що спільного у цих виразах?
- Як змінюються доданки?
- Про що це свідчить?
4.Я досліджую світ
Тема. Хто такі птахи? Хто такі звірі?
Яких ви знаєте птахів? Назвіть їх.
- Чим птахи відрізняються від інших тварин?
Хто такі звірі?
👀Перегляньте відео.
👀Розгляньте представників звірів🐄🐇🐈
Комментариев нет:
Отправить комментарий