вторник, 26 апреля 2022 г.

 

Середа , 27 квітня




Розклад уроків 27.04

1. Навчання грамоти. Читання (синхронно)

2. Навчання грамоти. Письмо (синхронно)

3. Математика (асинхронно) 

4.  ЯДС (асинхронно)

5. Образотворче мистецтво (асинхронно)

 

1-2.Навчання грамоти( Читання +Письмо)

Тема. Робота над віршем В. Гужви " До всіх сердець...". Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки?. Вправляння у читанні числових виразів.


💦 Мовленнєва розминка





💧Назвіть "Добрі слова" з чистомовки

💧 А які "Добрі слова" ви ще знаєте?


💧 Як ще можна назвати ці слова?




💦 Подорож на повітряних кулях








💦 Робота з підручником ст. 112

💙 Прочитайте вірш

💚Які чарівні слова ви зустріли у вірші?

💜Чому їх називають чарівними?









☝  Письмо
💛 Розгадайте ребуси


💜 Знайдіть слова, які відповідають на питання скільки?



💚 Каліграфічна хвилинка


💛 Складіть речення і запишіть. Підкресліть слово, що відповідає на питання скільки?




💜 Запишіть слова та зробіть звукову модель слів.


💧 Пригадайте математичні знаки

💧 Сьогодні ми навчимося записувати числові вирази словами

 




💦 
Вибіркове списування
Спишіть речення, в якому є слово, що  відповідає на питання  скільки?


 

3. Математика

Тема. Віднімання виду 65-30, 65-3.

🌷Усний рахунок.

💛💙 Назвіть круглі числа в межах 100.

💛💙 Розкладіть числа на розрядні доданки (Зразок. 65 = 60 + 5):

54, 32, 87, 93, 65, 90, 69, 77.
💛💙 Порівняйте числа, скажіть на скільки одне число більше за друге.
Пригадайте! Щоб знайти на скільки одне число більше(менше) за друге, потрібно від більшого відняти менше.







🌷Пригадайте!








🌷Робота в зошиті.


💛💙 Каліграфічна хвилинка.

Запишіть всі двоцифрові числа , які мають 7 десятків.

Фізкультхвилинка

💛💙 Розгорніть підручники на сторінці 106.

✅ Завдання 6. Обчисліть та запишіть вирази.




✅ Завдання 7. Визначте, які з даних фігур є чотирикутниками.











✅ Завдання 5. 

    • Усно обчисліть вирази.
    • Що спільного у цих виразах?
    • Як змінюються доданки?
    • Про що це свідчить?
Дякую за роботу💙💛


4.Я досліджую світ

Тема. Хто такі птахи? Хто такі звірі?


               


Яких ви знаєте птахів? Назвіть їх.

- Чим птахи відрізняються від інших тварин?

Запам'ятайте!

Робота з підручником (с.78-79)
-Роздивіться світлини із зображенням різних птахів. Складіть речення про кожного з них.
-Хто найбільший птах в Україні, а хто найменший?

-Дослідіть, яку будову має тіло птаха.


Цікаві факти.

Робота у зошиті (с.35  )

 Хто такі звірі?


👀Перегляньте відео.

👀Розгляньте представників звірів🐄🐇🐈


Запам'ятайте!
Робота з підручником (с. 80)
Робота в зошиті (с. 36)
😊Хвилинка-цікавинка


Дякую за роботу💛
5.Образотворче мистецтво
Тема. Улюблені мультфільми. Персонажі мультфільмів. Зображення улюбленого персонажа мультфільма.
💜 Перегляньте відео мультфільмів


💚 Намалюйте  свого улюбленого персонажа мультфільма.


Комментариев нет:

Отправить комментарий

  П'ятниця, 24 лютого Добрий ранок! Сьогодні працюємо за таким розкладом                     1. Патріотичний урок " Рік Незламності...