вторник, 12 апреля 2022 г.

 Середа , 13 квітня



Розклад уроків 13.04

1. Навчання грамоти. Читання (синхронно)

2. Навчання грамоти. Письмо (синхронно)

3. Математика (синхронно) 

4.  ЯДС (асинхронно)

5. Образотворче мистецтво (асинхронно)

 

1-2.Навчання грамоти( Читання +Письмо)

Тема. В. Карасьова "Чий апельсин більший".  Слова, що відповідають на питання хто? що?. Побудова речень.

💙💛 Діти, попрацюйте з наступним відео.

💙💛 Робота з підручником.
🌺 Розгорніть підручники на сторінці 102. Прочитайте текст.  Доберіть заголовок.

🌺 Дайте відповіді  на питання.

💙💛 Робота у зошиті.

🌺Підготуємо руки до письма. Виконайте гімнастику для рук.

Розгляньте картинку та пригадайте правильну позицію тіла, рук, зошита та олівця під час письма.

Руханка

💙💛Діти, пригадайте, що ви знаєте про слова - назви предметів.

Запам'ятайте!

Назви людей і тварин відповідають на питання хто?

Всі інші предмети відповідають на питання що?
👀 Перегляньте відео та пограйте в гру "Слово називай-питання швидко добирай."
🌺 Запишіть потрібні слова.


🌺 Усно складіть речення за схемами.


Поставте слова у правильній послідовності  та запишіть речення.




Дякую за роботу, мої хороші💙💛

3.Математика

Тема. Додавання і віднімання на основі десяткового складу числа.

💦Усний рахунок.

💦Математичний диктант.
💦Робота з підручником (с.102)
Завдання 1(усно).
-Розкладіть числа 27,35, 58 на розрядні доданки.

Завдання 2 (письмово).
Пригадайте!
З кожного виразу на додавання можна скласти 2 вирази на віднімання.
-Знайдіть значення виразів за зразком. Запишіть у зошит 2 і 3 стовпчики.

Завдання 3 (усно).
-Виконайте дії з іменованими числами.

Завдання 5 (усно).
-Навчіться читати рівності різними способами.
60+20=80                40-30=10
Завдання 4 (письмово).
-Обчисліть вирази.У зошити запишіть, будь ласка, лише значення виразів(відповіді).
Завдання 6 (усно).
-Перевірте, які з цих рівностей або нерівностей правильні, а які - неправильні?
💦Гра " Допоможи Маші"


4. Я досліджую світ

 Тема. Яку користь культурні рослини приносять людям?

🌺Пригадайте та доповніть речення.

    🌿Дикорослі рослини - це рослини, які...

    🍎Культурні рослини - це рослини, які...

- Де ростуть дикорослі рослини? 

- А де - культурні?

- Які види культурних рослин ви знаєте.

🍀Діти, ми продовжуємо вивчати різноманітний світ рослин. Зокрема сьогодні, ми дізнаємось, яку користь культурні рослини приносять людям.

🍇Перегляньте наступне відео.

Робота з підручником (с. 69), робота в зошиті (с. 31-32, завдання 2,3)
🌿Попрацюйте з відео та запам'ятайте, яку користь для людей приносять культурні рослини. 
Попрацюйте з підручником. Виконайте завдання у зошиті.




Дякую за роботу💚

5. Образотворче мистецтво

Тема. Зображення іграшкового гнома за зразком чи власним задумом (фломастери або кольорові олівці)


💙 Розкажіть, яких гномів ви уявили.
💧 Намалюйте іграшкового гнома за уявою або скористуйтесь зразком.
💧Розмалюйте його фломастерами чи кольоровими олівцями.



😉Дякую за роботу!

Комментариев нет:

Отправить комментарий

  ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ  20.02.25-28.02.25 Правила поведінки під час дистанційного навчання Шановні батьки і діти ! Навчання проводитимемо си...