Середа , 13 квітня
Розклад уроків 13.04
1. Навчання грамоти. Читання (синхронно)
2. Навчання грамоти. Письмо (синхронно)
3. Математика (синхронно)
4. ЯДС (асинхронно)
5. Образотворче мистецтво (асинхронно)
1-2.Навчання грамоти( Читання +Письмо)
Тема. В. Карасьова "Чий апельсин більший". Слова, що відповідають на питання хто? що?. Побудова речень.
💙💛 Діти, попрацюйте з наступним відео.
💙💛 Робота з підручником.
🌺 Розгорніть підручники на сторінці 102. Прочитайте текст. Доберіть заголовок.
🌺 Дайте відповіді на питання.
💙💛 Робота у зошиті.
🌺Підготуємо руки до письма. Виконайте гімнастику для рук.
❤❤Розгляньте картинку та пригадайте правильну позицію тіла, рук, зошита та олівця під час письма.

💙💛Діти, пригадайте, що ви знаєте про слова - назви предметів.
Запам'ятайте!
Назви людей і тварин відповідають на питання хто?
Всі інші предмети відповідають на питання що?
👀 Перегляньте відео та пограйте в гру "Слово називай-питання швидко добирай."
🌺 Запишіть потрібні слова.
🌺 Усно складіть речення за схемами.
Поставте слова у правильній послідовності та запишіть речення.
Дякую за роботу, мої хороші💙💛
3.Математика
Тема. Додавання і віднімання на основі десяткового складу числа.
💦Усний рахунок.
💦Математичний диктант.
💦Робота з підручником (с.102)
Завдання 1(усно).
-Розкладіть числа 27,35, 58 на розрядні доданки.
Завдання 2 (письмово).
Пригадайте!
З кожного виразу на додавання можна скласти 2 вирази на віднімання.
-Знайдіть значення виразів за зразком. Запишіть у зошит 2 і 3 стовпчики.
Завдання 3 (усно).
-Виконайте дії з іменованими числами.
Завдання 5 (усно).
-Навчіться читати рівності різними способами.
60+20=80 40-30=10
-Обчисліть вирази.У зошити запишіть, будь ласка, лише значення виразів(відповіді).
Завдання 6 (усно).
-Перевірте, які з цих рівностей або нерівностей правильні, а які - неправильні?
💦Гра " Допоможи Маші"
4. Я досліджую світ
Тема. Яку користь культурні рослини приносять людям?
🌺Пригадайте та доповніть речення.
🌿Дикорослі рослини - це рослини, які...
🍎Культурні рослини - це рослини, які...
- Де ростуть дикорослі рослини?
- А де - культурні?
- Які види культурних рослин ви знаєте.
🍀Діти, ми продовжуємо вивчати різноманітний світ рослин. Зокрема сьогодні, ми дізнаємось, яку користь культурні рослини приносять людям.
🍇Перегляньте наступне відео.
Робота з підручником (с. 69), робота в зошиті (с. 31-32, завдання 2,3)
🌿Попрацюйте з відео та запам'ятайте, яку користь для людей приносять культурні рослини.
Попрацюйте з підручником. Виконайте завдання у зошиті.
Дякую за роботу💚
5. Образотворче мистецтво
Тема. Зображення іграшкового
гнома за зразком чи власним задумом (фломастери або кольорові олівці)
💙 Розкажіть, яких гномів ви уявили.
💧 Намалюйте іграшкового гнома за уявою або скористуйтесь зразком.
💧Розмалюйте його фломастерами чи кольоровими олівцями.
Комментариев нет:
Отправить комментарий