понедельник, 21 марта 2022 г.

 Вівторок, 22 березня





Розклад уроків 22.03

1.Англійська мова (синхронно)

2. Навчання грамоти. Читання (асинхронно)

3. Математика (синхронно)

4. Навчання грамоти. Письмо (асинхронно)

5. Фізкультура (асинхронно)

1. Англійська мова

Для роботи перейдіть на блог вчителя вашої підгрупи.

Думанська Кароліна Андріївна

https://nvkhelmelkarolina.blogspot.com/ 

Гончар Вікторія В'ячеславівна


2. Читання

Тема. За Л. Борщевською "Чужа іграшка." 


💦Мовна розминка.

-Прочитайте прислів'я. Як ви розумієте його? Запам'ятайте його.



-Прочитайте чітко і виразно.


-Прочитайте вірш разом із Читалочкою.
Дайте відповіді на питання.



💦Робота над текстом Л Борщевської  "Чужа іграшка." ( ст. 86-87 )

-Прочитайте текст.
-Дайте відповіді на питання.

💦Фізкультхвилинка

💦Читання в особах.

💦Гра " Впізнай гру."
-Розгляньте малюнки. Назвіть дитячі ігри.
Які ще дитячі ігри ви знаєте?






3. Математика

Тема. Додавання чисел у другому десятку.

🍒Перегляньте відео та пригадайте, як утворюються числа другого десятка.


Робота в зошиті

💦Математичний диктант.

* Запишіть число, яке складається з 1 десятка і 7 одиниць.

* Запишіть число, яке складається з 1 десятка і 2 одиниць.

*Запишіть наступне число до числа 18.

* Запишіть попереднє число до числа 16.

* Запишіть число, яке складається з 1 десятка і 9 одиниць.

* Запишіть суму чисел 10 і 4.

* Запишіть різницю чисел 14 і 1.

💦Додавання чисел в межах другого десятка.

🍒Продовжуємо працювати з числами другого десятка. Сьогодні ми виконуємо дію додавання в межах чисел 11-20.

Перегляньте наступне відео.


Робота з підручником (с.93)

Завдання 1. Усно дослідіть, як обчислювали вираз 12 + 4 за допомогою монет.
Письмово виконайте обчислення наступних виразів (2 стовпчики по 3 приклади у кожному)


Фізкультхвилинка

*Завдання 2. Складіть і розв'яжіть задачу. Розв'язок запишіть у зошит.
💦
Молодці! Дякую за роботу💜


 Тема.Поділ слів для переносу з рядка в рядок.

💙💛Підготуємо руки до письма. Виконайте гімнастику для рук.



💙💛 Поділіть слова на склади (усно).


 


💙💛 Перегляньте відео та дослідіть правила переносу слів з рядка в рядок . Завдання виконуйте усно.

💙💛Запам'ятайте!



💙💛Розгляньте картинку та пригадайте правильну позицію тіла, рук, зошита та олівця під час письма.
💙💛Руханка
💙💛Робота в зошиті:
💙💛 Пам'ятайте, що писати в зошитах потрібно охайно, чисто.

1. Каліграфічна хвилинка. Запишіть чистомовку.








3. Спишіть слова, поділяючи їх на склади (Приклад: ма-ши-на, тра-вень)



4. Прочитайте виразно вірш, вставляючи замість"..." слова з довідки. 
Запишіть у зошит заголовок вірша. Як ви розумієте його?


Ви розумнички! Дякую за роботу♥

Комментариев нет:

Отправить комментарий

  ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ  20.02.25-28.02.25 Правила поведінки під час дистанційного навчання Шановні батьки і діти ! Навчання проводитимемо си...