среда, 9 марта 2022 г.

 Четвер, 10 березня





Розклад уроків 10.02

1. ЯДС (асинхронно)

2. Фізкультура(асинхронно)

3. Навчання грамоти.Читання(синхронно)

4. Навчання грамоти. Письмо(синхронно)


 1. Я досліджую світ
Тема. Як я буду досліджувати природу? Які об’єкти природні, а що створили люди?
Вправа "Синоптик"


Пригадайте!
Які органи чуття має людина?



Які зміни в природі відбуваються?  





Чи спостерігали ви за домашніми улюбленцями? Розкажи, використовуючи поданий план.


Запам'ятайте!



Розгляньте малюнки та дізнайтеся, як людина проводить досліди та вимірювання






Робота з підручником (ст. 45)

Вияви свою спостережливість. Знайди 8 відмінностей.



Робота у зошиті (ст 21, 2, 3 завдання)

Фізкультхвилинка


Поміркуйте!

Запам'ятайте!


Розгляньте фото



Пам'ятайте!


Робота з підручником (ст. 46)

Виконайте інтерактивне завдання


Робота у зошиті (ст.21, завд.4)
Дякую за роботу!

2. Фізкультура

Тема уроку: Розвиток фізичних якостей.

Компонентом усебічного гармонійного розвитку особистості є фізичне виховання. 

Фізкультура  один із найулюбленіших предметів учнів молодшої школи. Регулярна фізична активність сприяє зміцненню імунітету, розвиває силу й характер дитини. 

💪Правила безпеки під час дистанційного навчання на уроці фізичної культури.

💪Перейдемо до розминки.

💪Комплекс ЗРВ

Важливо!!! Прислухайтесь до свого самопочуття! Наше завдання покращити фізичний стан.


💪Дорогі діти! По можливості організовуйте свою рухову активність протягом дня. 

Не забувайте, що активний рух - запорука здоров'я людини.





                                                             




Дякую за роботу!♥

3. Читання

Тема. Опрацювання тексту Л.Борщевської "Папужка".

Дихальна гімнастика.

Робота з підручником :

Відкрийте підручники на сторінці 74-75.

1. Прочитайте і відгадайте загадку Читалочки. Зробіть усно звуковий аналіз слова-відгадки .

Фізкультхвилинка

2. Прочитайте текст на сторінці 74-75. Придумайте заголовок. 

❤👀 Перегляньте відео "12 цікавих фактів про папуг."

3. Дайте відповіді на запитання на сторінці 75.

Дякую за роботу♥


4. Письмо

Тема. Письмо слів і речень з вивченими буквами. Робота з деформованим текстом. 

Підготуємо руки до письма. Виконайте гімнастику для рук.

 Усно вставте пропущені буквосполучення дздж у слова. 

Пам'ятайте! Буквосполучення дз,дж позначають один звук [дз],[дз'],[дж].

Розгляньте картинку та пригадайте правильну позицію тіла, рук, зошита та олівця під час письма.

Руханка

 Робота у зошиті.
 
Запишіть у зошит всі великі та малі літери, що позначають голосні звуки .
 Складіть речення та запишіть їх у зошити.
Дякую за роботу, мої найкращі♥

Комментариев нет:

Отправить комментарий

  П'ятниця, 24 лютого Добрий ранок! Сьогодні працюємо за таким розкладом                     1. Патріотичний урок " Рік Незламності...