среда, 9 февраля 2022 г.

 Четвер, 10 лютого


Розклад уроків 10.02

1. ЯДС (асинхронно)

2. Фізкультура(асинхронно)

3. Навчання грамоти.Читання(синхронно)

4. Навчання грамоти. Письмо(синхронно)

 Дякую за роботу!

1. Я досліджую світ

Тема.  Як підтримати захисників нашої держави?

Вправа "Синоптик"

Прослухайте вірш. Поміркуйте.

- Що означає любити свою Батьківщину?

- Чому необхідно захищати свою країну?

Перегляньте світлини і дайте відповіді на запитання.





 Запам'ятайте!


 Фізкультхвилинка



Перегляньте відеоролик про бійців АТО.






Пам'ятайте!

Вправа "Мікрофон"


 
Поміркуйте!



Робота з підручником (ст.31)
Робота в зошиті (ст. 14, завд. 5-6.)



2. Фізкультура

Тема. Вправи для розвитку координації.

Переглянь відео та виконай вправи на зміцнення постави.


Виконай вправи:
-ходьба на пальцях по підвищеній опорі;
-ходьба на пальцях з різним положенням рук;
-поза лелеки із заплющеними очима;
-пересування із підкиданням дрібних предметів.


2.Читання
Тема. Мала буква щ. Читання слів і тексту з вивченими літерами.

💦 Відгадайте загадку.
В річці риба проживає-
Довгу морду вона має,                           
Гострі зуби, хижу вдачу –                         В річці всі від неї плачуть.


💦 Звуковий аналіз слова " щука"  (ст. 58 підручника)

Висновок: перші два звуки в цьому слові [шч] позначаються однією буквою щ.

💦 Складання речень за малюнками.

— Що робить буква «ща»? (Буква «ща» надула щоки.)

— Кого хапає буква «ща»? (Буква «ща» хапає ящірку за хвоста.)

— Куди потрапила буква «ща»? (Буква «ща» потрапила під дощ.)

Робота в зошиті (ст. 41)

Друкування букви «щ» та слів із нею.
( 1, 2,3,4 рядки та підпишіть малюнки)

                               Фізкультхвилинка

Робота з підручником. 

💦
Читання складів за таблицею та утворення з ними слів.

💦 Гра «Гірка» (спускаючись з гірки, діти читають закличку).

💦Робота над текстом (с. 59).

· Прочитайте текст.

— Про кого йдеться в тексті?

— Які щітки ведуть розмову?

— Що чистила перша щітка?

— А що чистила друга?

— А третя?

— Чому потрібно чистити зуби вранці та ввечері?

— Яка щітка найпотрібніша? Чому?

— Придумайте заголовок до тексту.




4. Письмо

Тема. Написання малої букви щ, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення.


💛Дітки, пальчикова гімнастика розвиває мовлення і  інтелектуальні здібності!
-Виконайте вправи.

💛Уважно перегляньте відео про написання малої букви щ.

-Напишіть літеру щ у повітрі.

💛Розгляньте картинку та пригадайте правильну позицію тіла, рук, зошита та олівця під час письма.
Робота в зошиті (сторінка 51-52)

💛Діти, дивіться відео, виконуйте роботу.
На вас чекають : 
1.Вправа " Щоб ротик був слухняним"
2.Гра "На що схожа буква."
3.Поради " Як правильно чистити зуби."
4.Робота над ребусом.
5.Хвилинка - цікавинка.


Молодці! Дякую за роботу!









Комментариев нет:

Отправить комментарий

  П'ятниця, 24 лютого Добрий ранок! Сьогодні працюємо за таким розкладом                     1. Патріотичний урок " Рік Незламності...